3D-Paashaas voor Alzheimer Nederland.

Op 5 december werden op straat chocolade Sinterklazen uitgedeeld; bij het uitpakken kwam er echter een Paashaas tevoorschijn. Met deze campagne liet Alzheimer Nederland de ontvanger zich even verplaatsen in het verwarrende gevoel waar Alzheimer patiënten dagelijks mee te maken hebben.

De paashaas werd gemodelleerd naar de exacte grootte en vorm van een chocolade Sinterklaas. Het model is hier nog digitaal. 

De 3D-geprinte versies, voor- en achterkant.

Met behulp van de 3D-prints en een vacuüm-machine maakten we een lastic mal voor het gieten van de chocola.

Dankzij de ijverige samenwerking van meerdere partijen en het gebruik van nieuwe productietechnieken kon de campagne in een zeer korte tijd worden gerealiseerd.

Creatieven: Hans Bolleurs & Paul Bakker bij N=5. Patissier: Pompadour. Plastic mal: Melt icepops.

Hoera, deze 'Sinterhaas' is bekroond met een ADCN-lamp in de categorie Actie Marketing! Gefeliciteerd aan N=5, Alzheimer Nederland en iedereen die heeft meegewerkt.